Subject: Palume teie arvamust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 10:44:16 +0300

Saku Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2411002/03245 aadressile Harju maakond, Saku vald, Tammemäe küla, Helle 
(null) ja soovib teie arvamust eelnõule.

Arvamuse avalduse kutse põhjus: 1.7. Kinnistu lõunaosa jääb riigitee, 11 
Tallinna ringtee kaitsevööndisse (50 m äärmise sõiduraja välimisest 
servast). 6.2. Juurdepääs Helle kinnistule on tagatud riigile kuuluvatelt 11 
Tallinna ringteelt (71801:001:0362) või Männiku teelt ehk 11340 
Tallinn-Saku-Laagri teelt (71801:001:0887), samuti riigile kuuluvate 1117 
Saku liiklussõlme (71801:001:1216); Pumbajaama tee ehk 11340 
Tallinn-Saku-Laagri tee lõikude (71801:001:1262), (71801:001:1282), 
(71801:001:1755) ja kohaliku, Kullipesa tee (71801:001:1522) kaudu.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26966074>  (menetlus nr: 
425826), määrake omalt poolt arvamuse avalduse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 10.05.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saku Vallavalitsus) või menetleja (LEHO VILU) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister